Najpredávanejšie autorohože s vyšším okrajom Rezaw-plast, fixačná sada k predným rohožiam, okraj vysoký do 3cm po obvode, vyrobené na mieru podlahy auta VW Golf VII Sportsvan od 2014
Výhody gumových autorohoží s vyšším okrajom Rezaw-plast:
Vyšší okraj do 3 cm po celom obvode
K rohožiam dodávame fixačnú sadu k predným kobercom
Veľmi jednoduchá údržba
Vyrobené zo syntetického kaučuku, odolné voči chemikáliám
Vďaka špeciálnej techonlógií majú elastičnosť v rozmedzí -40°C až +110°C
Najobľúbenejšie autorohože v ponuke
Presne spracované pre podlahu auta VW Golf VII Sportsvan od 2014
Dokonalá ochrana podlahy - dokonale presný strih a zvýšený okraj do 3 cm zabraňujú prenikaniu nečistôt na podlahu auta.
Zvýšený okraj oceníte hlavne v daždivom a zimnom období, kde autokoberec zadržuje vodu z topiaceho snehu a agresívnej soli. Dokonale chráni podlahu aj od prachu, štrku a blata.
Fixácia k podlahe - originál fixácie nie sú súčasťou rohoží Rezaw-plast. Ku každej sade autorohoží je pribalená univerzálna kruhová fixácia. Môžete sa rozhodnúť, či fixácie použijete alebo nie. Ak chcete použiť pribalené fixácie, tak v tomto návode nájdete presný postup: Montáž fixácií Rezaw-Plast
Vysoká ochrana a kvalita - autokoberce Rezaw-Plast sú vyrobené zo syntetického kaučuku a sú odolné voči opotrebeniu a veľmi jednoduché na údržbu. Vďaka špeciálnej technológií výroby si zachovávajú svoju elastičnosť pri teplotách -40°C až +110°C.
Ochrana stredového tunela - kompletnú ochranu podlahy na zadných miestach docielite pomocou gumovej rohože na stredový tunel Rezaw-Plast. Rohož si prispôsobite priamo podľa tunela a tým ochráni aj koberec na stredovom tuneli. Rohož od výrobcu Rezaw-plast nájdete tu: Univerzálna rohož stredového tunela
Upozornenia a rady k autorohožiam Rezaw-Plast
- Prekrytie stredového tunela nemajú všetky typy rohoží, viď hlavná foto
- K rohožiam sa dodávajú fixácie iba k predným rohožiam. Možnosť dokúpiť fixácie: Kruhové fixácie
- Na údržbu odporúčame špeciálny čistič od výrobcu Gledring: Čistič gumových rohoží
- Prekrytie stredového tunela na zadných miestach pomocou Univerzálnej rohože na stredový tunel