Najprepracovanejšie gumové autorohože od ruského výrobcu Novline s vyšším okrajom do 3 cm pre BMW 5 (F10, F11) 2010-2013 Béžové
Výhody gumových autorohoží s vyšším okrajom Novline:
Vyšší okraj do 3 cm po celom obvode
V autorohožiach predpripravené originál fixácie na upevnenie
Zadné rohože prekrývajú obvykle aj stredový tunel (záleži od typu auta, viď hlavná foto)
Autokoberce neblednú účinkom UV žiarenia
Rohože vyrábané s pomocou 3D technológie skenovania
Vyrobené z polyuretánu, elastičnosť -50°C až +50°C
Vyrobené na mieru auta BMW 5 (F10, F11) 2010-2013 Béžové
Dokonalá ochrana podlahy - dokonale presný strih a zvýšený okraj do 3 cm, vďaka ktorým autokoberce Novline dokonale chránia interiér auta.
Takmer všetky predné šoférové rohože majú integrovaný kryt na ľavú nohu. Ten chráni čalúnenie pred nečistotami v prípade, že si vodič počas jazdy na podbeh odkladá nohu.
Ochrana stredového tunela - väčšina sád (viď hlavná foto) autorohoží Novline obsahuje tzv. Cross-piece, koberec cez stredový tunel medzi zadnými sedačkami. Cross-piece je spravidla súčasťou zadnej ľavej rohože a pravou rohožou sa len prekryje. Tento spôsob upevnenia maximálne uľahčuje manipuláciu so zadnými autorohožami vrátane ich čistenie.
Vysoká ochrana a kvalita - gumové rohože Novline sú vyrobené z polyuretánu a sú bez zápachu. Sú odolné voči oderu, chemikáliám, vode, snehu a iným nečistotám. Elastičnosť -50°C až +50°C.
Presný strih rohoží - Novline vyrába najpresnejšie koberce zo všetkých výrobcov pomocou 3D skenu podlahy. Špecálny protisklzový povrch zaručuje pohodlie a komfort pri šoférovaní vozidla. Naviac súčasťou každej sady sú originál fixácie, ktorými jednotlivý výrobcovia automobilov spravidla osadzujú podlahu u vodiča a spolujazdca.
Upozornenia a rady k autorohožiam Novline
- Prekrytie stredového tunela nemajú všetky typy rohoží, viď hlavná foto
- Prekrytie ľavej nohy pre šoféra nemajú všetky typy rohoží, viď hlavná foto
- Na údržbu odporúčame špeciálny čistič od výrobcu Gledring: Čistič gumových rohoží
- Prekrytie stredového tunela na zadných miestach pomocou Univerzálnej rohože na stredový tunel